Those who watched the 1993 film “Fire in the Sky” will remember the story of a forestry worker named Travis Walton, who claimed to have been abducted by aliens while working. The film, which was based on the book Walton wrote as a testimony to his alleged abduction, attempted to describe how aliens look like.

Now, a UFO enthusiast claims to have found evidence pointing to the existence of the aliens in that movie. In an entry on the ET Database, self-titled UFO expert Scott C. Waring claimed that he saw an “alien head” lying near the edge of a crate in Mars.

Waring was looking at one of the photos captured by NASA’s Mars exploration rover when suddenly a rock near the edge of the crater in the photo caught his attention.

He explained that the crater, which he believed to be about a hundred meters in diameter, had an alien head lying near its edge. The “head” looked like a usual rock from afar, he said, but after zooming in he noticed that it had features that looked similar to the “tall grey alien in the true story of Travis Walton.”

Waring said the “head,” which was lying on its right side down, had some contours for eyes, a mouth, and some details that appeared “reptilian.” It also looked big enough to fit the description the 1993 movie gave for Walton’s alleged abductors.

Aside from the “alien head,” Waring also claimed to find other interesting details on the far right side of the photo, which shows the opposite side of the crater.

There, he claims to have seen two “different faces,” a “shell” that looks like a “bullet,” and a rock that appears to be about two centimeters above the ground, and resembling an animal like a “tortoise.”

He did say that all of these things could just be the result of pareidolia.

Walton’s “true” story

Mr. Waring claimed that the rock that resembled a “head” is proof that the aliens in Walton’s “true story” really existed. Truth is, Walton was actually proven to have falsified the story.

In 2015, thirty years after his book was released, Walton was subjected to a polygraph test to determine the validity of his claims, the Skeptical Inquirer reported. The polygraph test results simply determined that he lied.