Jamie Foxx was seen attempting to impress a mystery woman, while hanging out with her in Beverly Hills amid reports that he and Katie Holmes’ relationship is undergoing problems, Radar Online reported Thursday. Foxx and Holmes are rumored to be in a relationship for some time now and are reportedly planning to get married.

According to Radar Online, 48-year-old Foxx was trying to impress the mystery woman on a toy motorbike. The gossip website shared photos of the two during their outing.

The report comes at a time when Foxx and Holmes are rumored to have been facing trouble in their relationship. Earlier this month, Radar Online had reported that 37-year-old Holmes is pressuring Foxx to go public with their relationship. Reports had claimed that Foxx did not want to make his relationship with Holmes public because he thought her ex-husband Tom Cruise might go “crazy” after knowing about their romance.

Jamie Foxx Actor and the evening's host Jamie Foxx makes a heart with his hands as he poses backstage at the 2015 iHeartRadio Music Awards in Los Angeles, California, March 29, 2015. Photo: REUTERS/Danny Moloshok

“Katie has grown weary of playing hide-and-seek with their relationship,” a close friend of Holmes told Radar Online at the time. “After several years skulking about with him on the down low,” she desperately wants to show off her man, the source told the gossip website.

Meanwhile, another rumor surrounding Foxx and Holmes was debunked Wednesday. Gossip Cop, which debunks celebrity rumors, dismissed an OK! magazine report that claimed Holmes called off her wedding to Foxx after he “panicked” and postponed the nuptials.

The OK! magazine report, as cited by Gossip Cop, said Holmes is four months pregnant with Foxx’s child, who is a baby girl. However, Foxx “thought it might be better to hold off on the wedding, at least until they’d settle into life with a new baby,” the report said. But the move made Holmes upset following which he decided to call of their wedding, according to the report.

Gossip Cop reported, citing a source that the OK! magazine story is “all false.”